multiscrap

Finale SQ 2009

In SQ 2009 on 18. november 2009 at 21:53

Så blev det tiden for finalen – og vi har Annette i det ene ringhjørne og Henriette i det andet.

Fløjten lyder og klar til kamp……

Nå nej, det var jo ikke en boksekamp jeg skulle sætte igang, men en kreativ scrappe dyst.

I finalen skal jeg bruge 3 LO’er fra Jer hver.

1: Valgfrit nyt LO – aldrig vist før der klart viser DIN scrappe stil.

2: Dit bedste SQ 2009 bidrag efter egen mening –  hvad er du gladest for, hvad lykkedes 100 % procent som du forestillede dig det ?

3: Et 12×12″ LO efter denne skitse – og der skal være brugt glimmermist, overlay samt syning:

Rigtig god fornøjelse – I har indtil søndag d. 6 december kl. 23.59 til at færdiggøre jeres bidrag og sende dem til iben.lykke@fasttvnet.dk

Let the game begin 🙂

Iben

  1. Fede opgaver, syntes jeg..
    Er klar i ringhjørnet – men lige med et par spørgsmål…

    Opg.2 – her skal vi bare vise et tidligere bidrag – og så med tekst / forklaringer til ?

    Opg. 3 – 12×12″ – er det 30×30 cm ? altså alm. LO størrelse ?
    Og så aner jeg altså ikke hvad overlay er :O)

  2. Jeg er også klar i “mit” ringhjørne.
    Syntes også det er nogle gode finaleopgaver, som jeg glæder mig til at lave.

  3. Henriette: Opg. 2 – I skal blot udvælge og vise Jeres yndlings SQ 09 bidrag.
    Opg. 3 12×12″ er alm. Scrap størrelse – svarer til 30,5 x 30,5 cm. papir.
    Et overlay er en transperant fra f.eks. Hambly – gerne med mønster på – det gennemsigtige giver en fed effekt 🙂

    God scrappe lyst….

  4. Tak for dit svar, Iben…

    Så kan jeg gå i tænkeboks i ringhjørnet igen…

Skriv en kommentar